Saturday, November 24, 2012

Christmas for kids

É para elas que eu penso no Natal. Já aqui o disse muitas vezes, mas queria que guardassem boas memórias desta época mágica, que a sentissem feliz, que sonhassem com os brilhos e o calor do Natal...

Hoje trago uma selecção de fotos com os elementos de um Natal para as minhas meninas. O Bambi e o Boneco de Neve são delas, são antigos, bem como eu gosto! :)





To me, Christmas is for kids. I told it here quite often - I want my children to have pretty and happy memories about this time of year, remembering its glitter and warmth...

So I'm adding these vintage kids' elements to our Christmas decoration, with their Bambies and Snowman. :)

2 comments:

Os meus momentos favoritos said...

Imagens lindas. Bom fim de semana.

Bellenza Wedding Bistro said...

Seeing your lovely ornaments again...can't help thinking how perfect they would be for a holiday season bridal shower!